HomePortalCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Tomo_Tanker v SilentNightmare

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3
AuthorMessage
I.LOVE.GIRLS.GIRLS.GIRLS



Posts : 384
Join date : 2009-07-01
Age : 24
Location : gotta stay fly till i die

PostSubject: Re: Tomo_Tanker v SilentNightmare   Wed Dec 23, 2009 1:31 pm

you know hes the MANAGER not the coach. coaches and managers have very different jobs!
he managed england for like 5 years.. + hes a pimp
Back to top Go down
View user profile
carl



Posts : 184
Join date : 2009-09-30
Age : 25
Location : L.A, Santa Barbara

PostSubject: Re: Tomo_Tanker v SilentNightmare   Wed Dec 23, 2009 2:35 pm

I.LOVE.GIRLS.GIRLS.GIRLS wrote:
you know hes the MANAGER not the coach. coaches and managers have very different jobs!
he managed england for like 5 years.. + hes a pimp

Either you like him or not. Football is suck a popular sport in England or the entire Britian (a country with strong opinions). And the reason he resigned was ridiculous! So you did like him? Former englishman.
Back to top Go down
View user profile
I.LOVE.GIRLS.GIRLS.GIRLS



Posts : 384
Join date : 2009-07-01
Age : 24
Location : gotta stay fly till i die

PostSubject: Re: Tomo_Tanker v SilentNightmare   Wed Dec 23, 2009 4:16 pm

sven was awsome!
the ladies fucked him over tho! and who you callin FORMER englishman? england till the day i diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie mate!
Back to top Go down
View user profile
carl



Posts : 184
Join date : 2009-09-30
Age : 25
Location : L.A, Santa Barbara

PostSubject: Re: Tomo_Tanker v SilentNightmare   Wed Dec 23, 2009 4:19 pm

You're a former englishman! Aren't you a canadian now? Maybe it's time for you to decide which side you are on!
Back to top Go down
View user profile
I.LOVE.GIRLS.GIRLS.GIRLS



Posts : 384
Join date : 2009-07-01
Age : 24
Location : gotta stay fly till i die

PostSubject: Re: Tomo_Tanker v SilentNightmare   Wed Dec 23, 2009 4:39 pm

fuuuck that id rather die then be labelled a canadian! naww im 100% english right now, you gotta live there 3 years b4 your considered that nationality. im leaving b4 3 years haha
Back to top Go down
View user profile
carl



Posts : 184
Join date : 2009-09-30
Age : 25
Location : L.A, Santa Barbara

PostSubject: Re: Tomo_Tanker v SilentNightmare   Thu Dec 24, 2009 11:48 am

Then I'll call you Brinadian!
Back to top Go down
View user profile
I.LOVE.GIRLS.GIRLS.GIRLS



Posts : 384
Join date : 2009-07-01
Age : 24
Location : gotta stay fly till i die

PostSubject: Re: Tomo_Tanker v SilentNightmare   Thu Dec 24, 2009 9:57 pm

haha tss all these canadians are just wannabe english anyways!
Back to top Go down
View user profile
Dr. Dreadloc
Admin


Posts : 398
Join date : 2009-06-09
Age : 50
Location : West Virginia

PostSubject: Re: Tomo_Tanker v SilentNightmare   Fri Dec 25, 2009 3:42 am

I always thought canada was more of an french than a british country
Back to top Go down
View user profile http://trt-aoe3-clan.twilightlegend.net
I.LOVE.GIRLS.GIRLS.GIRLS



Posts : 384
Join date : 2009-07-01
Age : 24
Location : gotta stay fly till i die

PostSubject: Re: Tomo_Tanker v SilentNightmare   Sat Dec 26, 2009 1:14 pm

nawww no way, its like 90% english wannabes - and they HATE the french canadians
Back to top Go down
View user profile
carl



Posts : 184
Join date : 2009-09-30
Age : 25
Location : L.A, Santa Barbara

PostSubject: Re: Tomo_Tanker v SilentNightmare   Sat Dec 26, 2009 2:34 pm

In which category do you see youself? "Wanna bee's", "Brinadian" or "Fran├žais"? There is no group called "I love myself" by the way. Haha
Back to top Go down
View user profile
I.LOVE.GIRLS.GIRLS.GIRLS



Posts : 384
Join date : 2009-07-01
Age : 24
Location : gotta stay fly till i die

PostSubject: Re: Tomo_Tanker v SilentNightmare   Sat Dec 26, 2009 5:16 pm

for like the 5th time, I AM 100% ENGLISH mate Wink
Back to top Go down
View user profile
J4|V|3$



Posts : 495
Join date : 2009-10-24
Age : 23
Location : Seattle

PostSubject: Re: Tomo_Tanker v SilentNightmare   Sat Dec 26, 2009 5:22 pm

if Canada disappeared no one would notice until they ran out of maple syrup (except for February next year cuz of the Olympics)
Back to top Go down
View user profile
carl



Posts : 184
Join date : 2009-09-30
Age : 25
Location : L.A, Santa Barbara

PostSubject: Re: Tomo_Tanker v SilentNightmare   Sat Dec 26, 2009 5:54 pm

I'm joking with you M A T E!
Back to top Go down
View user profile
Storm_



Posts : 184
Join date : 2011-01-07
Age : 26
Location : Let's just say... my feet are covering "This is not a step!"

PostSubject: Re: Tomo_Tanker v SilentNightmare   Mon Mar 07, 2011 1:24 am

lol... oooo so i finally learned that SilentNightmaare the areguably best port ever from what i read on forums is fucking NAKA!?!?!
ahahahahahah

Tried to watch rec but the bitch tried to give me 23786 trojans so eh :/
Back to top Go down
View user profile
eeyu



Posts : 190
Join date : 2009-07-01
Age : 21
Location : New Zealand - Where we worship Sheep

PostSubject: Re: Tomo_Tanker v SilentNightmare   Mon Mar 07, 2011 5:27 am

Eh, must be very rusty now. Naka has nice otto/tecs. Your port > naka port
Back to top Go down
View user profile
Storm_



Posts : 184
Join date : 2011-01-07
Age : 26
Location : Let's just say... my feet are covering "This is not a step!"

PostSubject: Re: Tomo_Tanker v SilentNightmare   Mon Mar 07, 2011 2:10 pm

ya naka good i jsut so suprised lol

PS we gotta have that spain vs port thing heads up casue that otto doubling you hard was BS and those dopps fucking my fb was gay
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Tomo_Tanker v SilentNightmare   Today at 11:01 pm

Back to top Go down
 
Tomo_Tanker v SilentNightmare
View previous topic View next topic Back to top 
Page 3 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The TRT Forum :: Treaty 40 :: 1 versus 1-
Jump to: